Wednesday, November 28, 2012

Kulit Cantik Bak Telur Baru Dikupas

Dalam shaklee ada set kecantikan. Ok ayat nampak mcm cliche. Tapi betul! Set D, Skin Care Set. Dalam set ni ada Vitamin B complex, Vitamin C dan Vitamin E. Jom saya share apa fungsi vitamin ini untuk mendapatkan kulit yang cantik. 

Vitamin C dan Vitamin E adalah antioksidan yang bagus untuk kulit cantik kerana kita sering terdedah dengan persekitaran alam sekitar yang tercemar, sinaran UV yang memancar terik, asap-asap daripada kenderaan serta pencemaran udara lain.
Kenapa perlu mengambil antioksidan ini? Semuanya berpunca daripada radikal bebas yang kerjanya merosakkan kulit je..so bila ada radikal-radikal bebas ni kulit mula menampakan penuaan. Radikal bebas ini terhasil daripada persekitaran yang kotor terutama sinaran UV. Di sinilah perlunya antioksidan yang akan meghapuskan kekotoran dimuka yang akan menyebabkan penuaan. Jadinya untuk lebih mudah faham, saya umpamakan radikal bebas sebagai anasir jahat dan ANTIOKSIDAN sebagai WIRA yang bertindak memusnahkan radikal bebas. Ala-ala cam jadi perisai kulit la. Hebatkan fungsi antioksidan. 
Manakala Vitamin B Complex yang mengandungi 8 kumpulan vitamin B pula akan melengkapi antara satu sama lain. Ianya membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat. Umum mengetahui yang B-complex sangat berguna untuk mengawal stress dan membuatkan kita jadi gembira serta tenang. Jangan lupa yang stress adalah punca kepada masalah serius kulit berjerawat.
Ok kita dah study tentang fungsi vitamin-vitamin ni. Mesti dalam hati tertanya lagi 'betul ke makan vitamin je kulit boleh jadi cantik?' Tak percaya? Ada buktinya. Ramai dah pengguna shaklee yang dah berpuas hati dengan hasilnya. Jom saya share pulak testimoni dari pengguna set D ni.

Cantik mulus je kan kulit mereka? Sebenarnya kulit pun perlukan supplement. Kita perlu manjakan kulit dengan mengamalkan supplement supaya kulit sentiasa sihat, bersih dan kelihatan muda.

So pada sesiapa diluar sana yang mementingkan kecantikan dan ingin mengambil supplement ini saya adalah pengedar sah Shaklee (ID: 886416) anda. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat pembelian dari saya. Bagi mereka yang mempunyai kekangan kewangan, hubungi kami untuk rundingan. Kami akan memastikan anda mampu memilikinya.


Untuk mengetahui lebih lanjut dan mencuba product ini sila hubungi saya:
call/sms/WhatsApp: 0195601851
email:  beautiful_life921@yahoo.com
Add FB saya Siti Sha untuk kita chatting2 secara langsung.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...